Разом з учнями classkalish прочитали в ролях спершу "Ромео і Джульєту", а потім і "Гамлета" Вільяма Шекспіра, хоч я й учитель інформатики, а не зарубіжної літератури. Твори із списку літератури на літо для учнів 8-го класу.
Читали, розбиралися з незнайомими словами, говорили про театр, про феномен і особистість Вільяма Шекспіра, про Італію, Данію і Великобританію часів Шекспіра. Після визначальних монологів або цілих сцен коротко обговорювали, перекладали з "шекспірівської" на "людську". Міркували, шукали причини і наслідки. Загалом, читання було цікавим, а літнє дозвілля корисним і для учнів, і для мене. Сама читала трагедії Шекспіра в 13-річному віці, то ж, набувши певного життєвого досвіду, інакше починаєш сприймати знайомий сюжет.
Згадала і перелистала цілу купу журналів "Вокруг света", поки знайшла статтю за серпень 2010 року "Сотворение Шекспиров".
В дітей були різні видання невмирущих трагедій, з домашньої, шкільної, районної бібліотек, хтось читав зі смартфону. У книгарні мені до рук потрапили чудові нові видання «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» з ілюстраціями знаного Владислава Єрка. Моя книга теж була бібліотечна, за 1993 рік, читана-перечитана. А у нових – ілюстрації, якісний папір, обкладинка, і, до речі, новий переклад… Як Ви вважаєте, чи має значення фізична та естетична якість КНИГИ для читача, зокрема для підлітка? Цікаво дізнатися вашу думку.
Плануємо піти на виставу, як розпочнеться новий театральний сезон.
А ще, у планах "Сто тисяч" Івана Карпенка-Карого, ймовірно, у середу. Слфдкуйте за оновленнями блогу.
#YakabooBingoSummer_18
Немає коментарів:
Дописати коментар