четвер, 22 червня 2017 р.

Сезон колективного читання пририняємо

У середу 21.06.17. ми збиралися і прочитали "Сто тисяч" Івана Карпенка-Карого. Оголошення про час і місце збору було на блозі, хто не прийшов - ми не винуваті.
Ми проекспериментували з місцем читання: взяли покривала, печиво, компот, полуницю і вийшли на природу. Але нас гризли мурахи і ми, прочитавши сторінок 30, втекли від них.
Тут настає момент пояснити, куди поділось з блогу запрошення. Я його з пересердя витерла. Тому що читання на природі я сфотографувала на телефон, а того ж дня по обіді мій телефон вкрала якась "рєдіска". Тому фоток нема. І віри в те, що телефон повернеться, чогось теж нема, хоч в поліцію я заявила.
Це я до того, що іноді ти до людей і Всесвіту з доброю душею, а маєш у відповідь прикрощі. Ну нічого, так буває.
Так що фоток не чекайте.
Сезон колективного читання припиняємо, бо роз'їжджаємося.
Читайте самі, бо впродовж навчального року на великі книги час знайти складно. І пильнуйте себе та свої речі!

Немає коментарів:

Дописати коментар