План проєкту "Сухомлинський очима дітей"
1-Б Панасюк І.О., вівторок, 2 урок, 9-00, 42 каб.
Прізвище, ім’я | Біографія, № фрагменту | Роль у інсценізації |
Агафонов Ярослав | - | Автор «Як бджола стала золота» |
Глушко Маркіян | 1 | Автор «Квітка сонця» |
Літовінська Соломія | 2 | Бджола «Як бджола стала золота» |
Горбачук Микола | 3 | Сонце «Квітка сонця» |
Подільський Роман | 4 | Сонях «Квітка сонця» |
Буснюк Данило | 5 | Сторож-бджілка «Як бджола стала золота» |
1-А Папіж С.В. , вівторок, 3 урок, 10-00, 43 каб.
Прізвище, ім’я | Біографія, № фрагменту | Роль у інсценізації |
Васильчук Владислав | - | Сонях «Квітка сонця» |
Василюк Мар'ян | - | Сонце «Квітка сонця» |
Татарин Єлизавета | - | Автор «Квітка сонця» |
Дмитрук Олександра | 1 | |
Панасюк Дмитро | 2 | Сторож-бджілка «Як бджола стала золота» |
Осташевська Софія | 3 | Автор «Як бджола стала золота» |
Дем'янський Яким | 4 | |
Пікус Наталія | 5 | Бджола «Як бджола стала золота» |
1-Г Семенюк О.М., середа, 4 урок, 11-00, садочок
Прізвище, ім’я | Біографія, № фрагменту | Роль у інсценізації |
Ковальчук Марк | - | Автор «Квітка сонця» |
Коренюк Софія | - | Сонях «Квітка сонця» |
Новосад Олександра | - | Сонце «Квітка сонця» |
Щербатюк Аріна | - | Автор «Як бджола стала золота» |
Шикун Тимур | - | Сторож-бджілка «Як бджола стала золота» |
Андріюк Юліана | 1 | |
Нестерович Ілля | 2 | |
Ніколайчук Єлизавета | 3 | |
Мельничук Владислав | 4 | |
Мах Соломія | 5 | Бджола «Як бджола стала золота» |
1-В Дмитрук В., четвер, 3 урок, 10-00, садочок
Прізвище, ім’я | Біографія, № фрагменту | Роль у інсценізації |
Мацюк Богдана | 1 | Сонце «Квітка сонця» |
Поліщук Соломія | 2 | Автор «Квітка сонця» |
Гончар Роман | 3 | Сторож-бджілка «Як бджола стала золота» Сонях «Квітка сонця» |
Смолярчук Соломія | 4 | Автор «Як бджола стала золота» |
Каргачинська Ангеліна | 5 | Бджола «Як бджола стала золота» |
Квітка сонця
На високому стеблі – велика квітка із золотими пелюстками. Вона схожа на сонце. Тому й називають квітку соняшником. Спить уночі соняшник, схиливши золоті пелюстки. Та як тільки сходить ранкова зоря, пелюстки тремтять. То соняшник жде сходу сонця. Ось уже сонце викотилось із-за обрію. Соняшник повертає до нього свою золоту голівку й дивиться, дивиться на червоне вогняне коло. Усміхається соняшник до сонця, радіє, вітає його:
- Добрий день, сонечку, я так довго чекав тебе!
Сонце піднімається все вище й вище, пливе по небу. І соняшник повертає за ним свою золоту голівку. Ось воно вже заходить за обрій, і соняшник востаннє усміхається його золотому промінню.
Як бджола стала золота
Летіла Бджола й побачила гарбузову квітку. А гарбузова квітка велика-велика. Залізла Бджола всередину та набирає солодкого соку. Набрала, вже пора й летіти. Та захотілося Бджолі роздивитися квітку. Довго мандрувала вона між пелюстками. Насипалось жовтого пилку на її крильця – й стала Бджола золота-золота. Летить Бджола до вулика, а сторож її не пускає.
– Ти чужа, – каже сторож, – он яка ти жовта.
– А глянь, скільки меду я несу, – каже Бджола.
– Тепер я впізнав тебе, – зрадів сторож, – ти наша. Ти золота.
Біографія
У цій родині, крім Василя, було ще троє дітей – Іван, Сергій і Меланія. Розповідають, батьки ніколи не карали дітей, не вживали лайливих слів, а діти росли дружніми та працьовитими. Може, тому усі вони вибрали професію педагога. Змалку дітей навчали любити книгу. «День без книги – що день без сонця» - говорив Васильків дідусь. У нього була своя бібліотека і перед смертю він віддав усі книжки Василеві. Батько змайстрував хлопчикові гарненьку скриню, у якій він зберігав вважливі для його серця книжки.
Василь ріс жвавим і допитливим. Змалку любив малювати. Але зошити, фарби і пензлі можна було придбати тільки в обмін на лікарські рослини. Та бажання малювати було таке сильне, що хлопець цілими днями пропадав у лісі. За склянку насіння акації одержував два зошити. У школі навчався старанно, мав чудову пам’ять, був здібним учнем і добрим товаришем, любив та розумів жарти.
Після закінчення Полтавського педагогічного інституту Василь Сухомлинський 35 років працював вчителем і директором школи. Багато років вів педагогічний щоденник, у якому записував свої спостереження за поведінкою учнів. А потім ці розповіді виливалися на папір і ставали книгами. Для молодших школярів він написав майже 1500 художніх мініатюр-казок, оповідань, легенд, притч, новел. Праці педагога видані 53-ма мовами світу
Великий педагог, мудрий учитель, чудова людина. В його палкому серці жила велика доброта і любов до всього світу. Найбільш відома його книга – „Серце віддаю дітям”.
Він не лише навчав дітей, а й прищеплював кожному з них найкращі людські якості, виховував у них доброту, чуйність, людяність, патріотизм, любов до батьків, до людей і до рідної землі.
Немає коментарів:
Дописати коментар