Класний проєкт

 План проєкту "Сухомлинський очима дітей"

Фотозвіт


1. Класовод представляє першокласникам своїх випускників (можливо не кожного на ім'я, а загалом).
2. Учні (5 осіб) розказують біографію Сухомлинського у супроводі презентації зі світлинами.
3. Учні проводять тестування для першокласників НаУрок за біографічними даними.
4. Учні показують мультфільми (4 шт., тривалість загалом 5 хв, автор Каліш Н.М.) за оповіданнями Сухомлинського. 
5. Учні показують інсценізацію двох коротких оповідань (у костюмах Сонця, Соняха, 2 бджіл). Класовод обговорює з учнями оповідання. 
6. Разом з першокласниками читаємо з екрану оповідання, деякі слова у якому позначені картинками.
7. Першокласники малюють ілюстрації до оповідання на листівках (кольорові олівці, листівки надруковані).

Форма одягу: вишиванка / біла / світла сорочка / блузка.
У дівчат зібране волосся / заплетені.
Змінне взуття.
Збір за 15 хв. до початку.

Розклад уроків по Сухомлинському, на які йдемо у початкову школу до перших учительок:
1Б Панасюк І.О. - вівторок 28.09., 2 урок, 9-00
1А Папіж С.В. - вівторок 28.09., 3 урок, 10-00
1Г Семенюк О.М. - середа 29.09., 4 урок, 11-00
1В Дмитрук В. - четвер 30.09., 3 урок, 9-20

Список дітей (по групах) + завдання

1-Б Панасюк І.О., вівторок, 2 урок, 9-00, 42 каб.

Прізвище, ім’я

Біографія, № фрагменту

Роль у інсценізації

Агафонов Ярослав

-

Автор «Як бджола стала золота»

Глушко Маркіян

1

Автор «Квітка сонця»

Літовінська Соломія

2

Бджола «Як бджола стала золота»

Горбачук Микола

3

Сонце «Квітка сонця»

Подільський Роман

4

Сонях «Квітка сонця»

Буснюк Данило

5

Сторож-бджілка «Як бджола стала золота»

 

1-А Папіж С.В. , вівторок, 3 урок, 10-00, 43 каб.

Прізвище, ім’я

Біографія, № фрагменту

Роль у інсценізації

Васильчук Владислав

-

Сонях «Квітка сонця»

Василюк Мар'ян

        -     

Сонце «Квітка сонця»

Татарин Єлизавета

-

Автор «Квітка сонця»

Дмитрук Олександра

1

 

Панасюк Дмитро

2

Сторож-бджілка «Як бджола стала золота»

Осташевська Софія

3

Автор «Як бджола стала золота»

Дем'янський Яким

4

 

Пікус Наталія

5

Бджола «Як бджола стала золота»

 

1-Г Семенюк О.М., середа, 4 урок, 11-00, садочок

Прізвище, ім’я

Біографія, № фрагменту

Роль у інсценізації

Ковальчук Марк

-

Автор «Квітка сонця»

Коренюк Софія

         -         

Сонях «Квітка сонця»

Новосад Олександра

-

Сонце «Квітка сонця»

Щербатюк Аріна

-

Автор «Як бджола стала золота»

Шикун Тимур

-

Сторож-бджілка «Як бджола стала золота»

Андріюк Юліана

1

 

Нестерович Ілля

2

 

Ніколайчук Єлизавета

3

 

Мельничук Владислав

4

 

Мах Соломія

5

Бджола «Як бджола стала золота»

 

1-В Дмитрук В., четвер, 3 урок, 10-00, садочок

Прізвище, ім’я

Біографія, № фрагменту

Роль у інсценізації

Мацюк Богдана

1

Сонце «Квітка сонця»

Поліщук Соломія

2

Автор «Квітка сонця»

Гончар Роман

3

Сторож-бджілка «Як бджола стала золота»

Сонях «Квітка сонця»

Смолярчук Соломія

4

Автор «Як бджола стала золота»

Каргачинська Ангеліна

5

Бджола «Як бджола стала золота»

Квітка сонця

На високому стеблі – велика квітка із золотими пелюстками. Вона схожа на сонце. Тому й називають квітку соняшником. Спить уночі соняшник, схиливши золоті пелюстки. Та як тільки сходить ранкова зоря, пелюстки тремтять. То соняшник жде сходу сонця. Ось уже сонце викотилось із-за обрію. Соняшник повертає до нього свою золоту голівку й дивиться, дивиться на червоне вогняне коло. Усміхається соняшник до сонця, радіє, вітає його:

- Добрий день, сонечку, я так довго чекав тебе!

Сонце піднімається все вище й вище, пливе по небу. І соняшник повертає за ним свою золоту голівку. Ось воно вже заходить за обрій, і соняшник востаннє усміхається його золотому промінню.

 

Як бджола стала золота 

Летіла Бджола й побачила гарбузову квітку. А гарбузова квітка велика-велика. Залізла Бджола всередину та набирає солодкого соку. Набрала, вже пора й летіти. Та захотілося Бджолі роздивитися квітку. Довго мандрувала вона між пелюстками. Насипалось жовтого пилку на її крильця – й стала Бджола золота-золота. Летить Бджола до вулика, а сторож її не пускає.

– Ти чужа, – каже сторож, – он яка ти жовта.

– А глянь, скільки меду я несу, – каже Бджола.

– Тепер я впізнав тебе, – зрадів сторож, – ти наша. Ти золота.


Біографія 

28 вересня 1918 року в незаможній сім’ї у селі Василівка Кіровоградської області народився хлопчик, якого назвали Василем. Батько Олександр був столяром і теслярем, майстрував колеса і музичні інструменти. Люди про нього казали, що мав він золоті руки. Мама Оксана працювала у колгоспі, а зимовими вечорами сиділа над своїм шитвом і розказувала дітям казки, співала народні пісні.

 

У цій родині, крім Василя, було ще троє дітей – Іван, Сергій і Меланія. Розповідають, батьки ніколи не карали дітей, не вживали лайливих слів, а діти росли дружніми та працьовитими. Може, тому усі вони вибрали професію педагога. Змалку дітей навчали любити книгу. «День без книги – що день без сонця» - говорив Васильків дідусь. У нього була своя бібліотека і перед смертю він віддав усі книжки Василеві. Батько змайстрував хлопчикові гарненьку скриню, у якій він зберігав вважливі для його серця книжки.

 

Василь ріс жвавим і допитливим. Змалку любив малювати. Але зошити, фарби і пензлі можна було придбати тільки в обмін на лікарські рослини. Та бажання малювати було таке сильне, що хлопець цілими днями пропадав у лісі. За склянку насіння акації одержував два зошити. У школі навчався старанно, мав чудову пам’ять, був здібним учнем і добрим товаришем, любив та розумів жарти.

 

Після закінчення Полтавського педагогічного інституту Василь Сухомлинський  35 років працював вчителем і директором школи. Багато років вів педагогічний щоденник, у якому записував свої спостереження за поведінкою учнів. А потім ці розповіді виливалися на папір і ставали книгами. Для молодших школярів він написав майже 1500 художніх мініатюр-казок, оповідань, легенд, притч, новел. Праці педагога видані 53-ма мовами  світу

 

Великий педагог, мудрий учитель, чудова людина. В його палкому серці жила велика доброта і любов до всього  світу. Найбільш відома його книга – „Серце віддаю дітям”.
Він не лише навчав дітей, а й прищеплював кожному з них найкращі людські якості, виховував у них доброту, чуйність, людяність, патріотизм, любов до батьків, до людей і до рідної землі.

Немає коментарів:

Дописати коментар