неділя, 27 вересня 2015 р.

Рейтинг на 25.09.2015р.

Вашій увазі пропоную діаграму рейтингу за 25 днів навчання.
Оцінки за ті дні вересня, що вже минули, я виписала. В понеділок планую вклеїти в щоденники разом із реквізитами для оплати харчування та сумою за вересень-жовтень.
Трохи коментарів:

  1. П'ятірка лідерів із середнім балом понад 10: Ірина Коменда (11,06), Андрій Симко (10,98), Богдан Лапка (10,49) - перша трійка стабільна, Тетяна Приймаченко (10,18), Володимир Косинський (10,09). Поруч із ними: Вікторія Мерчук, Володимир Веремчук, Олена Цизь, Вікторія Драль і Вадим Пастушок.
  2. З відмінників найбільше непокоять: Денис Єрмолаєв (8,81), Володимир Королюк (9,19), Арсен Пайцун (9,55).
  3. Покращились оцінки, у порівнянні з рейтингом на кінець 1-го класу гімназії, у таких учнів: Олена Цизь (+0,3) і Максим Юшак (+0,5).
  4. В рейтингу додали: Максим Юшак (з 29-ї позиції на 15-ту), Олена Цизь (з 20-ї на 8-у), Вікторія Мерчук (з 14-ї на 6-ту), Марія Дівончик (з 19-ї на 12-ту). Молодці!
  5. Погіршились оцінки на понад 1,5 бали в середньому, у порівнянні з річними за 1-й клас, у таких гімназистів: Денис Єрмолаєв, Андрій Курука, Олена Кубук, Дмитро Пастушенко, Ілля Ніколайчук, Анна Долонська.
  6. Втратили у рейтингу: Денис Єрмолаєв (-13 позицій, з 8-го місця на 21-е), Володимир Королюк (-11 позицій, з 7-ї на 18-ту), по -6 Вікторія Драль та Лука Шевчук.
  7. Бгато оцінок низького і середнього рівнів з історії, географії, зарубіжної літератури. З української літератури багато "одиниць" стоїть олівцем.
Прошу батьків поставити підпис на роздруківці з оцінками, проаналізувати оцінки разом з дітьми. Наголосити, що працювати потрібно на кожному уроці, і щоденник давати вчителеві на усі оцінки.
Проблемою для нашого класу є підвищена гамірність на уроках, їм часто цікавіше розмовляти одне з одним, ніж слухати пояснення вчителя.
Вчителі-предметники нарікають на розмови, "пащекування", нахабність, задиркуватість, неуважність окремих учнів на уроках. А це безпосередньо впливає на рівень знань та оцінки.

Немає коментарів:

Дописати коментар