четвер, 9 квітня 2015 р.

Виступ агітбригади на тему "Абетка здоров'я"

Актори на сцені: Анастасія Нещот, Арсен Пайцун, Ірина Коменда, Андрій Симко, Вікторія Драль, Тарас Острашевський, Тетяна Гнатюк. Регламен - 10 хвилин.
Актори у відеороликах: Вася - Володимир Королюк, лікар Нехворійко - Володимир Веремчук, чуйна аптекарка - Тетяна Приймаченко.
Я довго думала як описати свої враження і відчуття після нашого виступу у вівторок і чи писати взагалі...
Скільки було вкладено мого часу на написання сценарію, на зйомку роликів, на презентацію (яка супроводжувала увесь виступ учнів), яких зусиль (та й грошей) мені це коштувало і який результат.
А "дякувати" потрібно готовності до репетицій. Та й усьому класу, який ну просто ніяк не міг посидіти тихо, щоб ми хоч раз пройшли, не збиваючись, усе від початку до кінця.
Та й артисти наші теж хороші. На репетиції хто з планшетом, а хто біля дошки з крейдою. І тоді звісно не можна запам'ятати хто за ким і що каже. Хоч і порядок один і той же. Просила усіх про світлі сорочки чи кофтинки, про акуратно зібране волосся у дівчат.
Одне відео, там де наші хлопці (Ілля Ніколайчук, Андрій Курука, Дмитро Пастушенко) читають реп "Мікроби", взагалі не показала, бо дехто кудись дуже поспішав. Виступаючі кілька разів зовсім пропускали свої репліки. Не вклонилися.
Взагалі кажучи, такі виступи мають готувати учні самі і хіба радитися з педагогом-організатором. А тут, на всьому готовому, і так виступити! Грамоту нам, звісно, вручили таку як і усім. Але враження зі мною залишаться надовго.
А ще, до слова, просила малюнки військовим АТО - принесли мабуть 3-4. Просили на пожежну тематику - Жодного! Тобто мої слова мимо вух? Зате на англійську мову малюнки намалювати - запросто!
Мені досі образливо за плетіння маскувальної сітки.
Скільки не пояснюй - досі маємо проблеми з чергуванням у їдальні та прибиранням класу.
Шановні батьки, писала на блозі, просила віддзвонитися про наявність родовідних дерев - Жодного дзвінка! Це ж як нам далі працювати разом? Це мені знову витрачати цілий вечір, щоб подзвонити у 31 сім'ю?
Повернемося до виступу. На відео все виглядає ще так собі, більш-менш, але якщо  бачити презентацію і сценарій, то стає очевидно, що до підготовки до виступу поставились безвідповідально. Тільки Таня Гнатюк впоралась на відмінно, і досить непогано, як для першого разу, відзняв відео Богдан Лапка, бо я впродовж виступу керувала презентацією і відео.
Одним словом, дивіться і залишайте коментарі...

Немає коментарів:

Дописати коментар