середа, 15 квітня 2015 р.

Особливо відзначилися...

Тільки вчора кілька дітей перепросило у мене за свою поведінку. Сказали, що вони усвідомлюють, що вчиняли неправильно і так більше не будуть.
Як сьогодні наші п'ятеро хлопців (за алфавітом) Єрмолаєв Денис, Королюк Володимир, Курука Андрій, Острашевський Тарас, Пайцун Арсен обзивали, принижували восьмикласницю Юлю. А потім Володі хватило (розуму, сміливості) нахабства взяти у Юлі пенал і разом з усім вмістом (серед якого флеш-пам'ять на 8 Гб) втопити у пісуарі в чоловічій вбиральні. А решта хлопців за цим спостерігали.
То що це таке вже має далі бути?
То поб'ються, то піцу один в одного з'їдять, а тепер у нас уже просто організована банда з ватажком!
Писали пояснюючу на ім'я директора, вибачались перед Юлею, батьки Володі відшкодують дівчині завдані матеріальні збитки.
А моральні? І чого я знову з хлопцями в заступника директора з виховної роботи?! І мабуть ще буду і у директора, або на педраді перед усім вчительським колективом стояти і слухати за цей випадок, і за інші. Хіба я не працюю з дітьми? з батьками? Хіба не прошу, не пояснюю, не сварю?

2 коментарі:

  1. Анонім15.04.15, 19:44

    Я вам співчуваю

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім17.04.15, 09:55

    Зробити останнє "кітайське" попередження і... ставити питання про виключення з гімназії. Принаймні, можливо, батьки цих учнів будуть уважні до своїх чад. А на педраду запрошувати не тільки класного керівника, а і винуватців з батьками, нехай і вони червоніють.

    ВідповістиВидалити