понеділок, 31 серпня 2020 р.

Привітання з початком навчального року від гостей виховних годин

Я впевнена, ви пам'ятаєте Світлану Сасюк, яка двічі приходила до нас з психологічними тренінгами про особисті кордони, поняття сексуальної згоди і відповідальності. Ось вам від неї вітання:

Торік ми говорили про цікаві книжки і сучасних українських авторів. 

На моє прохання ("Привіт. У мене учні йдуть у 11 клас. Я познайомила їх з Вашою творчістю, тепер маєте серед них багато шанувальників. Чи не могли б Ви записати кількасекундне відео і побажати їм гарного навчального року") ось вам вітання від Макса Кідрука:

Найперша наша екскурсія була на ПП "Тигрес", де шиють м'які іграшки, дитячий одяг, постіль, складають пластмасові іграшки. Тоді я боялася вас погубити, бо ще не всіх встигла запам'ятати :) Ось вітання від тодішньої директорки з виробництва:
"Усім малявками, які стали в цьому році випускниками, велике і щире побажання будувати та творити себе з правильного та міцного матеріалу: мудрості, знань та критичного мислення!!! Здоров'я усім та підкорення вершин власних сумнівів, ліні й легковажності!!!!! І тоді все буде вишиванково й прикольно!!!"

А на завершення вам вітання від просто героїчної жінки Аліни Шостак:
 А в чому її героїзм ви зможете дізнатися, подивившись фільм "Мій прапор"

Немає коментарів:

Дописати коментар