понеділок, 31 серпня 2020 р.

Вітання від Першої Вчительки


Людмила Василівна Шолохова

Любі мої учні! Сьогодні ви розпочинаєте останній рік навчання в школі. Нехай цей рік буде наповнений добром, успіхом, позитивними емоціями та радістю!

Вам буде непросто... Але я впевнена, що, завдяки своїй наполегливості і прагненні бути успішними, здолаєте всі перешкоди на шляху до своєї мрії. Щиро бажаю, щоб через рік всі ваші плани і цілі стали реальністю.

Працюйте над собою, розвивайтеся, бережіть здоров'я, будьте оптимістами, вірте в себе і цінуйте кожну мить життя!



Лариса Петрівна Чайка

Дякую долі за те, що подарувала мені зустріч з вами, такими добрими, мудрими, щирими, світлими, НАЙКРАЩИМИ!!! Люблю вас! Горджуся вами! Вірю у вас! Бажаю легкого і вдалого навчального року,здійсненнях мрій, надій і сподівань!  Божої вам ласки і опіки, дорогі мої діти!







Надія Андріївна Приступа

Дорогі діти, я вас пам'ятаю, люблю, пишаюсь вами. Ви в моїй пам'яті залишились добрими, щирими, відвертими, розумними, старанними. А успіх, мої дорогі, приходить до того, хто його прагне, домагається, завойовує, докладаючи максимум зусиль. Треба завжди говорити собі: я хочу, я можу, я зроблю. Тож після літнього відпочинку знову в бій, підкорювати нові вершини. В добру путь! Хай щастить!

Немає коментарів:

Дописати коментар