пʼятниця, 31 липня 2015 р.

Трошки про липень

Як чудово мати відпуску/канікули влітку!!! Я просто маю з чим порівняти :) Уявіть, відпустка у березні або листопаді (на вибір), і всього 14 днів! І я колись так працювала. Тому кілька днів відпочнку в липні біля однієї з волинських водойм пішли на користь.
Найбільш вражальною була страшенна гроза вночі, коли небо стало просто біле від колосальної кількості блискавок. Була злива і вдень, тоді ми мали можливість спостерігати неймовірну красу - подвійну веселку. Одна була дивовижно яскравою. Насправді можна було розрізнити усі 7 барв! І ця веселка була неперервною, повною дугою. І мала чітке віддзеркалення у водній гладі. Друга веселка була не такою яскравою, і трошки ховалась за хмари. А ще там були ручні вивірки (білки) та не зовсім уже й дикі качки з каченятами. Фото з телефона, бо, як ви знаєте, мій фотоапарат у руках злодіїв...
Першій два літні місяці дуже схожі для мене. Ось погляньте! Повторюю запитання червня, і відповідь: "Чим займаються вчителі на канікулах, як ви думаєте? Вчаться! Уявляєте?" Цього разу це курси розмовної англійської мови (для тих, кому виповнилось 16, тому на блозі не анонсувала). Курси уже тривають 5 днів і ще стільки ж попереду. Загалом 20 годин мовної практики з правдивими американцями, які українською знають "привіт", "бабУшка" (з наголосом на "У") і "маршрЮтка". Цікавий досвід. Фото, сподіваюсь, ще будуть.
Моя ПОРАДА: Ніколи не втрачайте гарної нагоди!

Немає коментарів:

Дописати коментар