четвер, 10 вересня 2020 р.

Постмодерна поезія для тих, хто в темі

Осінній променад


Щось покрутило голову

Голову покрутило

Cherchez la femme

А навкруги все біло-біло 

Чи то суглоби покрутило

Завтра буде дощ.

Бо ще жовтень за вікном,

Дощі паріщать часто.

Які сніги, які санки?!

Бери вже лижі , трудівник,

І шуруй під три чорти.

Кому труди, кому коти,

Мені - сюди,

Тобі - туди,

У мене обідня перерва.

А обід вже охолонув,

І не смачний він був спочатку,

Та й не голодний я.

То побрали мене чиїсь вроки.

Голова! Будь ласка, не руш з місця.

З'їв я той холодний перекус.

І продзвеніло двічі на урок.

Цього разу по-особливому голосно.

Так дзвеніло у вухах,

Коли отримав чортів удома 

за прокурене пальто.

Сиджу, мудрю, 

Кручу, верчу.

Ні, не інтеграли з похідними,

А свій запасний щоденник.

Дошка поза моєю увагою,

ЗНО користується моєю зневагою,

На вчительку дивлюсь із повагою.

А погляд мій скляний.

Такий скляний, як те вікно.

Вечоріє, смеркає, край неба палає,

А скло мої зелені очі відбиває.

Вже ви здогадалися, напевно, 

Що тії інтеграли мені мені сто літ не здались.

На дошці пишуться задачі,

Дивлюсь на себе у вікні, 

І вже думаю про вечірні передачі

На каналі СТБ.

А листя рябе устелило все поле,

Все поле надій моїх на світле майбутнє.

Бачу зорі, бачу море.

Зорі - вчорашні.

А за молодості гріли надією...

Ой...

За молодості і ковбаса була смачніша,

І вода з сиропом рікою лилась.

Зорі - черстві.

Занесу назад в гастроном.

Будуть знати, собаки, як  просрочку продавати.

Море 

А за море і говорити не буду!

Море і в Африці - море!

Пішов додому,

Переступив через чорного кота, 

Мама насварила за оцінки.

Post hoc non propter hoc.

Ось і грудень вже прийшов, 

А зимою і не пахло.

Вітер дзявало закрив .

Стихло...

Немає коментарів:

Дописати коментар