четвер, 26 лютого 2015 р.

Жодного дня без пригод!

Цей тиждень видався якимось особливо важким.
Щодня проводжу виховні бесіди. Уже іноді й на підвищених тонах.
Але продовжують відбуватися речі, які дорослій людині важко усвідомити:
  1. Найяскравіше: 26.02. на 5 уроці під час уроку вивчення англійської мови у 56 кабінеті в дверцятах шафи було розбите скло нашим учнем. Ніхто, слава Богу, не постраждав. Батьки повинні приїхати, виміряти розміри скла, замовити його відповідного розміру і встановити на визначене місце. І це слід зробити якнайшвидше.
  2. В тому ж кабінеті інший наш учень ковзався по підлозі та здер фарбу. Як будемо виправляти поки не знаю.
  3. На уроці трудового навчання хлопці один одному навмисне псують вироби.
  4. Регулярно з'ясовують стосунки на перерві за допомогою кулаків.
  5. На уроці української літератури 26.02. двоє хлопців не знали вірша "Садок вишневий коло хати". Як так?
  6. Вчителі постійно скаржаться на одних і тих самих учнів за невиконані домашні завдання, неготовність до уроку, низьку успішність, погане виконання письмових самостійних та контрольних робіт, непослух, порушення поведінки. Уже передчуваю якими будуть тематичні і семестрові та річні оцінки.
  7. У їдальні трапляються випадки навмисного псування страв. Хоч я приходжу практично щодня подивитися, як наші діти харчуються. Але потай від мене, або коли я ще не прийшла або вже пішла готуватись до уроку, відбувається наступне: у тарілку з основною стравою виливається чай або страва ретельно доправляється сіллю. Або і те, і інше.
  8. Я вже писала про порушення поведінки при виконанні державного гімну і це дуже мене вразило і образило.
Якщо чесно, я зараз у розпачі.
Стосовно уроків іноземних мов, погоджено із заступником директора Н.С. Кицею, яка відповідальна за цей напрямок роботи, та вчителями, що батьки з цієї групи будуть по черзі відвідувати ці проблемні уроки.
Тому я оголошу дітям, і пишу тут, що хочу побачити для розмови батьків, особливо хлопців, особливо тих, що вивчають польську мову, у суботу 28 лютого о 9 год. і об 11-30 в гімназії. Попередньо у 39 кабінеті. Для укладення графіка відвідувань уроків іноземних мов.

Немає коментарів:

Дописати коментар